کارهایی که یک شرکت دیجیتال مارکتینگ برای سایت انجام می دهد

کارها و وظایف شرکت دیجیتال مارکتینگ

شرکت های دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کنند با اعمال تاکتیک های مختلف بازاریابی برای جذب مشتری ایده آل خود، فروش بیشتری کسب کنید. خدماتی که اینگونه شرکت ها ارائه می دهند شامل موارد بسیار یمی شود که از جمله این موارد می توان به خدمات زیر اشاره داشت:

۱- Google AdWords

Google AdWords یک راه عالی برای جلب توجه مشتریانی است که در لحظه به دنبال رفع مشکلات و دریافت خدمات مدنظرشان می باشند. بیشتر افراد برای یافتن راه حل هایی برای رفع نیازمندی خود به Google مراجعه می کنند، بنابراین اجرای یک کمپین AdWords که این چشم انداز را هدف قرار می دهد می تواند بسیار سودآور باشد.

۲- سئو

ایجاد مقالات برای رتبه بندی بالای جستجو تنها به معنای ایجاد “آگاهی از برند” یا گرفتن بازدید بیشتر صفحه نیست. موارد بیشتری وجود دارد که با بدست آوردن رتبه بالا برای محتوای سایت در موتورهای جستجو، می توانید مشتریان بالقوه را جذب کنید. درست در زمانیکه نیاز دارند تا از راهنمایی و خدمات خاص برای نیازمندی های خود استفاده نمایند، با سایت شما در گوگل مواجه می شوند و پاسخ به سوالات خود را به راحتی و از طریق سایت شما دریافت نمایند.برای مشاوره در مورد سئو وبسایت خود با مشاوران ما در شرکت طراحی سئو سایت الی وب تماس بگیرید.

۳- تبلیغات ویدیویی

سایت هایی که از تبلیغات ویدیویی برای جذب مخاطبان استفاده می کنند به خوبی این نتیجه را مشاهده کرده اند که با استفاده از ویدیو مارکتینگ می توان طیف گسترده ای از مخاطبان را برای تعامل با سایت دریافت نمایند. 


۴- بازاریابی موبایل

بیش از ۵۰٪ از جستجوهای تلفن همراه منجر به خرید می شوند. وقتی این جستجو به یک مشاغل محلی مربوط باشد، این تعداد حتی بیشتر نیز خواهد شد: ۷۸٪ از جستجوهای محلی تلفن همراه منجر به خرید می شوند و اصطلاحات جستجو نیز نشان دهنده قصد بالای خرید است.

۵- بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا موضوعی است که باعث ایجاد بسیاری از مساغل شده است. بیشتر شرکت ها فکر می کنند ایجاد محتوا مربوط به نوشتن چند پست وبلاگ در هر هفته برای وب سایت است. اما کسانی که به فروش بیش از اندازه اهمیت می دهند، می فهمند که این موضوع پیچیده تر از این موارد است. خدماتی که شرکت طراحی سایت ممکن است در بازاریابی محتوا ارائه دهد شامل تولید پست وبلاگ، ایجاد اینفوگرافیک، تحلیل محتوا و تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

شرکت طراحی سایت الی وب با بیش از سالها تجربه در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند. و حالا آمادگی انجام پروژه های شما را با کیفیت بالا دارا می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد