عامل های اصلی طراحی سایت حرفه ای و مدرن




همواره روندهای جدیدی در سبک ها و عناصر طراحی سایت ظاهر می شود. عناصری وجود دارد که وقتی هوشمندانه در آن نگاه شود، می توانند داستان شرکت شما را بازگو کنند و آنچه را که در مورد آن است توضیح دهند. روش هایی وجود دارد که می تواند به بهبود نحوه نمایش محتوای سایت شما در یک سیستم خاص کمک کند. نیازی نیست همه چیز را در وب سایت خود بگنجانید، اما بیشتر این عناصر در بهبود تجربه کاربر مفید هستند.در زیر چندین از این عناصر که ما در شرکت الی وب نیز آنهارا رعایت میکنیم را آورده ایم، با ما همراه باشید


۱- نویگیشن آسان

یکی از مهمترین عناصر طراحی وب، نویگیشن آسان است. این فرایندی است که در آن کاربر به اطراف می پردازد و وب سایت شما را کاوش می کند. این مانند نقشه ای است از کلیه مطالب و مناطق موجود در وب سایت شما.

۲-طرح بندی کلی و ظاهر بصری

طرح کلی و ظاهر بصری سایت شما در بهبود تجربه کاربر کمک می کند. این شامل طراحی سایت شما با در نظر گرفتن اثرات رنگ ها، فضا، تایپوگرافی، عکاسی و قابلیت استفاده محصول در بین دیگران است.
برند سازی نیز بسیار مهم است. این باید ظاهر وب سایت شما را بیرون بکشد و نشان دهد که شرکت شما درباره آن چه چیزی دارد. همچنین اگر می خواهید از سایر رقبا خود متمایز شوید، باید به روش هایی در مورد چگونگی استفاده از نام تجاری بصری خود در چندین سیستم عامل فکر کنید.

۳-طرح رنگ بندی

ممکن است فکر کنید که رنگ بندی یک وب سایت یک چیز ساده است، اما این یک عنصر مهم در طراحی وب سایت مدرن است. ایجاد یک وب سایت موفق همچنین به انتخاب ترکیبی مناسب از رنگ ها از طریق تئوری رنگ متکی است. ایجاد سایت با درک نظریه طرح رنگ شروع می شود. ایده ها از طریق رنگ ها توسعه می یابند. همچنین پیام هایی را بیان می کند، عواطف خاصی را ایجاد می کند و باعث ایجاد علاقه می شود.

۴-محتوا

یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد برای ایجاد یک وب سایت ایجاد می کنند این است که محتوای آن به اشتراک گذاشته می شود. محتوا یک بخش اساسی در هر طراحی وب است و همانطور که بیل گیتس گفت: “محتوا پادشاه است.”
محتوا پایه و اساس وب سایت شما است. پیامی را منتقل می کند. همچنین می تواند محصولات و خدمات را بفروشد و اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران شما قرار دهد. انتشار محتوای منحصر به فرد برای مخاطب هدف، باعث افزایش تعداد کاربرانی خواهد شد که سایت شما را در Google و سایر موتورهای جستجو پیدا می کنند. این وظیفه موتورهای جستجو است که به دنبال مشتری باشند و هر مطالبی که منتشر می کنید یک نقطه ورود جدید بالقوه برای سایت شما باشد.

۵-طراحی ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو در حال حاضر یک مسئله بزرگ است. این می تواند به حل بسیاری از مشکلات سایت کمک کند، آن را به صورت قابل استفاده با موبایل، بهبود نحوه عملکرد در همه دستگاه ها بهبود داده و مدت زمان بازدید کنندگان خود را در وب سایت شما طولانی تر کند.

۶-تصاویر با کیفیت

شما ممکن است فکر کنید که تنها هدفی که تصاویر ارائه می دهند این است که سایت شما خوب به نظر برسد، اما آنها خیلی بیشتر از این کار را انجام می دهند.
در صورت استفاده صحیح، آنها می توانند به ترافیک سایت شما کمک کنند، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را ترغیب کنند و در نهایت، آنها می توانند به هدایت اهداف تجارت شما کمک کنند. آنها همچنین با طراحی وب مدرن خوب کار می کنند و نتایج مورد نظر شما را به دست می آورند.

اگر وقت و تلاش خود را بسازید تا وب سایت شما کاربر پسند باشد بازدید کنندگان متوجه می شوند. لازم نیست هر عنصری را که ما در اینجا ذکر کردیم اعمال کنید. مهمترین چیز این است که شما قادر خواهید بود نیاز مخاطبان خود را برآورده کرده و بهترین تجربه کاربری را برای آنها فراهم کنید.برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در الی وب ارتباط برقرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد