مزایای خدمات پشتیبانی و مدیریت وب سایت


امروزه یکی از دلایل مهم و کلیدی که باعث می شود یک سایت زود پیشرفت کند و فروش خوبی داشته باشد به دلیل وجود خدمات پشتیبانی وب سایت می باشد، زیرا اگر پشتیبانی سایت نباشد از یک جهت بعد از مدتی سایت به دلیل باگ های زیاد از کار می افتد و از جهتی دیگر مدیریت وب سایت بسیار سخت و در گذشت زمان مختل می شود و به خاطر اینکه پشتیبانی وجود ندارد بسیاری از مشتری ها و کاربران خود را که از سایت شما بازدید می کردند را از دست می دهید. به خاطر همین دلایل وجود خدمات پشتیبانی سایت برای دیده شدن و موفق بودن هر سایتی لازم و ضروری می باشد، و وجود آن باعث می شود که خیال شما از باگ های احتمالی که در آینده امکان دارد در سایت شما رخ دهد راحت باشد و از طرفی دیگر نگران نارضایتی کاربران خود به دلیل نبود پشتیبانی نباشید. شرکت الی وب هم بهترین خدمات پشتیبانی وب سایت مشتریان خود را به بهترین نحو و به صورت همیشگی انجام می دهد و یکی از دلایلی که باعث شده سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت الی وب طراحی می شوند از لحاظ پشتیبانی هم مشکلی نداشته باشند و خیال مشتری را از بابت خدمات پشتیبانی وب سایت کاملا آسوده خاطر می کند.

انواع خدمات پشتیبانی وب سایت

خدمات پشتیبانی یک وب سایت به طور کلی به چند نوع دسته بندی می شوند، به این صورت که بعضی از شرکت های طراحی سایت تنها برای مدت زمان کوتاه و معینی مسئولیت پشتیبانی سایت مشتریان خود را بر عهده می گیرند و بعد از آن شرکت مربوطه از پشتیبانی سایت مربوطه سلب مسئولیت می کند. از طرفی دیگر، نوع پشتیبانی این وب سایت ها بسیار کم و برای موارد بسیار کوچک می باشد یعنی اگر مشکلی برای سایت از لحاظ نوع چیدمان و غیر فعال شدن سرور به وجود آید آن را حل می کنند و از تعمیر و درست کردن باگ های بزرگ سایت جلوگیری می کنند. ولی شرکت طراحی سایت الی وب علاوه بر اینکه خدمات پشتیبانی سایت مشتریان خود را به صورت همیشگی انجام می دهد، بلکه همه مشکلات مربوطه در هر بخشی از سایت اعم از مشکلات سرور، مشکلات رنگ بندی و چیدمان و کار نکردن بخشی از امکانات سرور را به صورت کامل تعمیر می کند و خیال مشتریان خود را از لحاظ خدمات پشتیبانی وب سایت کاملا راحت می کند.

پشتیبانی سایت به صورت غیر حضوری

اگر شما می خواهید برای سایتی که برای شرکت خود طراحی کرده اید پشتیبان بگیرید کمی فکر کنید، زیرا با این کار هزینه های اضافی هم شامل حال شما می شود زیرا نیاز به حضور فیزیکی دارد، تنها همین امر باعث افزایش بودجه مورد نیاز می شود ولی با سپردن طراحی سایت خود به شرکت الی وب با یک تیر دو نشان می زنید، یعنی هم سایت خود را با بالاترین کیفیت ممکن و استانداردهای جهانی و روز دنیا دریافت می کنید، و از جهتی دیگر نیاز خود را به خدمات پشتیبانی وب سایت خود را از هر لحاظ پشتیبانی تامین می کنید، یعنی نیاز نیست برای طراحی سایت یک هزینه و مبلغ و برای خدمات پشتیبانی وب سایت خود هزینه و مبلغ جدایی را پرداخت کنید، و از طرفی دیگر خیالتان هم از بابت مشکلاتی که امکان دارد به وجود آید راحت می شود.

جمع بندی

به طور کلی هر سایتی که بخواهد در زمینه کسب و کار خود و جمع کردن مشتری موفق شود باید یک پشتیبانی خوب برای سایت مورد نظر دارا باشد، ولی اکثریت شرکت های طراحی سایت که سایت شما را طراحی کردند مسئولیت پشتیبانی سایت شما را بر عهده نمی گیرند یا برای مدت کوتاهی این کار را آن هم با هزینه های بالا انجام می دهند. ولی با سپردن کار طراحی سایت خود به الی وب سایت خود را به بهترین حالت ممکن و با بهترین استانداردها دریافت می کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد