ویژگی طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

راه اندازی یک سایت با وردپرس چه ویژگی هایی دارد ؟ وردپرس یک سیتم مدیریت محتوا (CMS) برای طراحی و راه اندازی سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی است که با زبان برنامه نویسی php کدنویسی و توسط  mysql پشتیبانی می‌شود. این سیتم مدیریت محتوا رایگان و متن باز است که در سال ۲۰۰۳ ایجاد شده و به سرعت پیشرفت کرده است و از رقیبان خود پیشی گرفته است. به طوری‌که در حال حاضر بالای ۷۶ میلیون سایت در جهان با وردپرس طراحی و راه اندازی شده‌اند. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چه چیزی باعث محبوبیت وردپرس در بین سیستم‌های مدیریت محتوا شده است. ما در این مقاله به بررسی مزیت های راه اندازی یک سایت با وردپرس می‌پردازیم.

پنل کاربری آسان وردپرس:

پس از انتخاب نام سایت و خرید دامنه و هاست وراه اندازی یک سایت با وردپرس شما می‌توانید وردپرس را روی هاست خود نصب کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. می‌توانید از ابزارها و قالب‌های دلخواهتان استفاده کنید، به این صورت که ابتدا قالب را انتخاب کرده و با ابزار‌های متنوع متن وعکس و ویدئو‌‌های مورد نظر خود را روی سایت قرار دهید.

تطابق با استانداردهای SEO:

هسته وردپرس به صورت بهینه و استاندارد کدنویسی شده است تا به سایت شما کمک کند که در نتایج گوگل جایگاه بهتری داشته باشد.البته این تمام ماجرا نیست؛ موارد زیاد دیگری هم در این موضوع دخیل هستند. مثلا برای محتوایی که می‌خواهید منتشر کنید باید دقت کنید محتوا خیلی به SEO و جایگاه سایت شما در جستجو گوگل کمک کند.در این باره می‌توانید از مشاوره رایگان وبسایت طراحی سایت دیمادی استفاده کنید و صفحه اول گوگل باشید.

امنیت بالای وردپرس:

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های طراحی سایت با وردپرس امنیت است. دقت کنید امنیت یک پارامتر نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود. به علت متن باز بودن این سیستم مدیریت محتوا برنامه نویسان زیادی در سراسر دنیا روی ارتقا امنیت این سیستم کار می‌کنند و آن را به‌روزرسانی می‌کنند تا راه‌های نفوذ کم‌تر و سخت‌تر شوند.همچنین شرکت طراحی سایت زیادی نیز در این زمینه فعالیت میکنند که می توانند در افزایش امنیت وبسایت ها نقش بسزایی داشته باشند.

کاهش هزینه برای راه اندازی یک سایت با وردپرس:

طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا وردپرس بسیار کم هزینه است. علاوه بر هزینه کم برای ایجاد سایت دیگر نیازی نیست برای اعمال هرگونه تغییر یا ویرایش متن به شرکت طراحی سایت حرفه ای مراجعه کنید و منتظر اعمال تغییرات باشید.

وب‌سایت‌ها، فروشگاه‌های جدید و دفاتر جدید کسب و کار:

 حتی شرکت‌هاییکه در دنیای واقعی و فیزیکی مشتریان زیادی دارند و فعالیتی در فضای اینترنت ندارند، اکنون ارزش داشتن یک وب‌سایت را به طور غیرقابل باوری درک می‌کنند و به مشتریان اجازه می‌دهند تا به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت با کسب و کارشان در تعامل باشند.که در این زمینه میتوان با مراجعه به شرکت طراحی سایت حرفه ای دیمادی وبسایتی متناسب با نیازهای خود را بدست آورید.