افزایش رتبه سئو در گوگل چگونه است؟



از طریق افزایش رتبه سئو مخاطبانی که در موتورهای جستجو خدمات شما را جستجو می کردند، بهتر می توانند با برند شما آشنا شوند. از این رو همه مدیران سایت ها در پی افزایش رتبه سئو در گوگل می باشند. ولی باید بدانیم که چگونه می توان به بهبود رتبه سئو در گوگل دست پیدا کرد.

افزایش رتبه سئو

برای بسیاری از سایت ها افزایش رتبه سئو موجب توسعه و پیشرفت این سایت می شود. از این رو مدیران سایت های بزرگ و کوچک در تلاش هستند تا افزایش سئو را به صورت حرفه ای انجام دهند. با روش های مختلفی می توان برای بالا بردن سئو اقدام کرد. برای این اقدام گوگل تقریبا ۲۰۰ فاکتور در نظر گرفته است و تعداد زیادی از این موارد را لازم است که رعایت کرد تا آن سایت بتواند در صدر نتایج گوگل قرار گیرد.‌ از طریق بهبود رتبه سئو می توان درآمد اینترنتی خود را به میزان صد در صد افزایش داد. افزایش رتبه سئو از جمله روش های بسیار تاثیرگذار در بازاریابی آنلاین می باشد.شرکت الی وب آماده انجام هرگونه نیاز شما در سئو را دارا می باشد .

افزایش رتبه سئو در گوگل

از آنجایی که گوگل در کشور ما و دیگر کشورهای جهان مهمترین موتور جستجو به شمار می آید، در این بخش به تاکتیک های افزایش رتبه سئو در گوگل پرداخته شده است. ولی در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و بینگ نیز این روش ها موجب افزایش رتبه سئو خواهد شد. برای اینکه سایت بتواند در گوگل افزایش رتبه داشته باشد، تحقیق کلمات کلیدی و اطمینان از واژه‌هایی که مخاطب جستجو می‌ کند بسیار مهم خواهد بود. در الگوریتم رنک برین Rank Brain گوگل به رفتار مخاطب بسیار توجه می شود.

معیار قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل

اولین و مهمترین معیاری که برای قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل باید به آن دقت کرد، نام دامنه ای می باشد که باید با کلمات کلیدی که برای بهبود رتبه در نظر گرفته شده انطباق کاملی داشته باشد. بنابراین این موضوع سبب شده تا دامنه هایی که دارای انطباق کامل نام هستند، در سایت های فروش دامنه دارای قیمت بالایی باشند. در این زمینه پیشنهاد می شود که به جای استفاده کرده از دامنه های .info و .biz از دامنه های دیگری مانند .com ، .net و .org استفاده شود. زیرا موتورهای جستجو دید خوبی نسبت به دامنه های شبیه به هم و جایگزین نخواهند داشت. در مورد نام دامنه کاملا منطبق یک موضوع دیگر وجود دارد که احتمال دارد گوگل فرض کند کاربرانی که در جستجوی یک کلمه کلیدی هستند، واقعا به دنبال سایت شما می باشند. از این رو برای سایت شما نسبت به عمر، لینک، سئو اولویت بیشتری داده خواهد شد. سئوی سایت شما از سوی فعالان سئو جهت یک جستجوی راهبردی و مشخص می باشد. و در خارج از آن به بسیاری از فاکتورهای سئو نیاز خواهد بود. در صورتی که از ظاهر شدن به خوبی سایت های با محتوای کم در نتایج جستجو تعجب کرده اید، باید بدانید که علت این امر جستجوی راهبردی می باشد.

آیا افزایش رتبه سایت در گوگل همیشه ممکن است؟

در شرایط عادی نمی توان انتظار داشت که در ماه های ابتدایی فعالیت یک سایت به رتبه بالای گوگل دست پیدا کند. ولی این امر نشدنی نیست و احتمال دارد که بتوان برای این کار دسته ای از شرایط دلخواه را اعمال کرد. به عنوان مثال در صورتی که نام دامنه کاملا منطبق به دست آورده شود، لینک های مفید را دریافت کرده و محتوا تولید کند. این تضمین وجود ندارد که اگر رتبه بالای سایت در گوگل به دست آمده باشد، همیشه در آن باقی بماند. موارد زیادی وجود دارد که یک سایت به رتبه یک گوگل دست پیدا کرده اما پس از مدتی به رتبه ۰۳ سقوط کرده اند و سپس دوباره توانسته اند به صفحه اول موتور جستجو دست پیدا کنند. برای افزایش رتبه سئو در گوگل هیچ گاه نباید اقدامات عجیب و غریبی انجام داد. زیرا ممکن است که دچار جریمه های گوگل شد و دیگر نتوان به راحتی موجب تغییر دیدگاه گوگل به سایت خود شد. همیشه باید هنگام بهینه سازی سایت این موضوع را در نظر داشت.برای همین بیشتر توصیه میشود کارهای سئو خود را به شرکتی معتبر بسپارید.

شرکت الی وب را می توان یکی از شرکت های موفق در زمینه سئو دانست ،همچنین برای اطمینان بیشتر میتوانید به نمونه کار های ما مراجعه کرده و در صورت نیاز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد