چند نکته برای آموزش طراحی لوگوی فوق العاده و منحصر به فرد



حس و ماهیت ذات کسب و کارتان را پیدا کنید

چند نکته درمورد آموزش طراحی لوگو : نام کسب و کارتان یک تاریخچه ی منحصر به خود دارد که زمان حال و آینده ی تجارت شما را تعریف می کند. لازم است کلیه مواردی که از زمان تأسیس کارتان مهم بوده و همچنین ارزشهای اصلی آن باید در طراحی لوگو و یا حداقل در حسی که لوگو منتقل میکند آورده شود. در واقع می خواهیم بگوییم که رنگ لوگو باید به معنای خاصی اشاره داشته باشد و به طور خودسرانه و بدون فکر انتخاب نشود. فرقی نمیکند شما چه نوع لوگویی طراحی می کنید، لوگوی نوشتاری یا لوگوتایپ، لوگوی تصویری یا طراحی لوگو ترکیبی؛ در هر صورت شما باید حس و ماهیت شرکت رو در لوگو بگنجانید.

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی لوگو

بیایید کمی بیشتر درباره آموزش طراحی لوگو و رنگها بحث کنیم. علمی به نام روانشناسی رنگ وجود دارد که معانی رنگ ها و چگونگی درک آنها توسط افراد را بررسی می کند. دانش ارائه شده توسط این علم منبع خوبی برای ایده های طراحی لوگو است. طبق روانشناسی رنگ، سبز نماد ایمنی، طبیعت ، سلامتی و طراوت است. بدیهی است که این گزینه برای کسب و کارهایی که تولید کننده مواد غذایی هستند گزینه مناسبی است. رنگ زرد معمولاً

در نظر مردم به عنوان رنگ نوآوری و خوش بینی درک می شود، که از آن می توان برای شرکت های پیشرفته و سطح بالا استفاده کرد. رنگ آبی نمادی از خرد، اعتماد به نفس و ثبات است. مراقب استفاده از رنگ مشکی باشید: علاوه بر ظرافت و قدرت، این رنگ دلالت بر مفهوم مرگ دارد.

عنصر سادگی در طراحی لوگو 

همه لوگو های نمادین ساده هستند: اپل، نایک، مایکروسافت، آئودی و بسیاری موارد دیگر نمونه های عالی هستند. شما خیلی راحت آنها را از هزاران لوگوی دیگر تشخیص خواهید داد زیرا آنها دارای ویژگی های ساده اما بی نظیری هستند. طرح های ساده همیشه در ذهن ها می مانند. زمانی که طراحی لوگو ساده و روان باشد به سهولت پیام شما رو منتقل خواهد کرد و البته ویژگی اصلی کسب و کار باید قابل تشخیص باشد.

از فونت های درست استفاده کنید

فونت های زیادی وجود دارند که ممکن هست موقع استفاده از اونها کمی گیج بشوید. اما دسته بندی های کلی برای فونت ها وجود دارد. اگر نیاز دارید که بسته به نوع کار ، آرم را رسمی تر کنید ، اسکریپت توصیه می شود. صرف نظر از انتخاب نوع تایپ ، همچنین باید به یاد داشته باشید که فونت را متنوع کنید تا به خوبی با محیط اطراف تطبیقش پیدا کند. به خصوص ترکیب صحیح آن با فونت های دیگر در طراحی لوگو .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد