افزایش ترافیک سایت

روش‌های مختلف افزایش کابران سایت

احساس می‌کنید در حال غرق شدن در بی‌شمار روش‌هایی هستید که امروزه برای افزایش ترافیک سایت و همچنین افزایش بازدید از سایت ارایه می‌شود؟ خب بهتر است بدانید که شما تنها نیستید. روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید میزان بازدید از وب‌سایت خود را افزایش دهید. ما در شرکت الی وبسایت تلاش کرده‌ایم تا در این مقاله برگزیده‌ای از بهترین راهکارها را برای شما جمع‌آوری کنیم، از جمله چندین روش برای افزایش بازدید سایت به صورت رایگان.

تبلیغات:

در پاسخ به این سوال که چگونه کاربران سایت را افزایش دهیم، ابتدا تبلیغات را بررسی می‌کنیم. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی همه از روش‌های عالی برای جذب بازدیدکننده به سایت و ایجاد نام تجاری مختص به خودتان است.شرکت طراحی سایت های زیادی در این زمینه میتوانند به شما برای رسیدن به تبلیغات هدفمند کمک کنند.

اجتماعی شوید:

اینکه شما تنها محتوای عالی تولید کنید و منتظر باشید تا مردم آن را پیدا کنند، به هیچ عنوان کافی نیست. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید وب‌سایت و افزایش ترافیک سایت، استفاده از کانال‌ رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محتوای خود است. کاری کنید که محتوای ارزشمند شما دیده شود.

ترکیبی کار کنید:

برخلاف آنچه که شما فکر می‌کنید، هیچ فرمول جادویی برای موفقیت در بازاریابی محتوا وجود ندارد. تنها کافی است طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا برای گروه‌های مختلفی از خوانندگان جذابیت داشته باشد.

انتخاب یک عنوان جذاب:

عنوان یکی از مهمترین قسمت‌های محتوای شما و یکی از راه‌های اصلی افزایش ترافیک سایت است. بدون یک عنوان جذاب، حتی جامع‌ترین پست وبلاگ نیز خوانده نمی‌شود. بر مهارت تیتر نوشتن تسلط داشته باشید. به‌عنوان مثال قبل از اینکه عنوانی را انتخاب کنید، روی بیست عنوان مختلف فکر کنید.

مصاحبه با صاحب‌نظران صنعتی:

ایمیل‌های درخواست مصاحبه را برای رهبران صاحب نظر در صنعت خود ارسال کنید و مصاحبه‌ها را در وبلاگ خود منتشرکنید. نه تنها شناخت نام آنها باعث افزایش اعتبار و افزایش بازدید از وب سایت شما می‌شود، بلکه مصاحبه شونده نیز محتوای شما را به اشتراک می‌گذارد و دامنه بازدید آن را بیشتر گسترش می‌دهد.

از کارآمد بودن سایت خود مطمئن شوید:

روزهایی که مرورگر اینترنت منحصراً روی رایانه‌های رومیزی موجود بود، مدتهاست که سپری شده است. امروزه افراد بیشتر از هر زمان دیگری از دستگاه‌های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می‌کنند و اگر بازدیدکنندگان خود را مجبور کنید تا سایت شما را برای پیدا کردن مطلب موردنظر زیر و رو کنند، اساساً به آنها می‌گویید که به جای دیگری بروند.برای مشاوره درمورد سایت واکنشگرا میتوانید از شرکت طراحی وبسایت الی وب بهره ببرید.

در شبکه‌های اجتماعی فعال باشید:

برای افزایش ترافیک سایت، فقط به اشتراک گذاشتن محتوا از طریق کانال‌های اجتماعی کافی نیست. شما باید به طور فعال در فضاهای مختلف مانند اینستاگرام شرکت و با هشتگ‌های مربوطه در بحث‌های گروهی فعالیت کنید.

موضوعاتی را مورد هدف قرار دهید که پتانسیل جذب کاربر را دارد:

برای این کار باید در مورد موضوعاتی که افراد در جستجوی آنها هستند بنویسید. به عبارت دیگر: مباحث دارای پتانسیل جستجو را انتخاب کنید.

با برندهای تجاری دیگر همکاری کنید تا از مخاطبان آنها نیز استفاده کنید:

برای بیشتر مشاغل، برندهای غیررقابتی زیادی وجود دارند که مخاطبان مشابه یا مخاطبانی با اهداف مشترک دارند. پس چرا با یکدیگر همکاری نکنند تا برای هم کار تبلیغاتی متقابل انجام دهند؟

محتوای قدیمی خود را به روز کنید:

ممکن است یک مطلب قدیمی که حتی در زمان اولیه انتشار امتیاز بالایی برخوردار نشده بود، با به روزرسانی، امتیازش افزایش پیدا کرده و جایگاهش در موتورهای جستجو  تغییر کند. این موضوع یعنی افزایش ترافیک سایت!

خدمات دیجیتال مارکتینگ الی وب

شرکت طراحی سایت الی وب برای ارائه جدیدترین و به‌روزترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ همواره در کنار شماست. در صورتی که به افزایش ترافیک سایت خود علاقه دارید و به دنبال متخصصین این کار می‌گردید، با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد